2009-01-05

If I were a boy


Seg måndag.

Har kollat lite på vänner och så, käkat frulle.. jag har funderat ohälsosamt mkt på att skaffa barn. Inte nu dåra men skulle verkligen vilja ha en liten plutt. men jag nöjer mig nog med en valp så länge, fast det lär också dröja något år.


Tänkte oxå på en annan grej... känns som att man håller på att glida ifrån nästan alla vänner, hoppas det bara är en period. fast jag har alltid varit rädd för att mina vänner ska byta ut mig mot nån roligare, bättre.. hm, jag vet inte. det löser sig nog. jag har jävligt lätt för att fästa mig vid folk, om jag har haft kul med en person en gång ser jag den personen som en vän medan jag inte betyder någonting för den andra.. jag vet inte om det är bra eller dåligt.


Imorn ska jag iaf träffa sofia, det är synd att vi träffas så sällan. vi ska se vänner å äta ben & jerry's :D hihi, mums. nu ska jag väl fortsätta glo på vänner.. pusshej

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tog åt mig av vad du skrev för jag känner att vi inte ses längre. Men jag ser ingen annan av människorna från rönninge heller. Inte några från skolan heller. Den enda jag träffar utanför skolan är andreas. Och knappt honom heller. Anledningen till att vi inte ses längre är alltså inte för att jag bytt ut dig mot någon "roligare". Det skulle jag aldrig vilja göra. Ligger bara efter i skolan så mkt så jag borde inte ha tid till annat än att plugga så då stannar jag hemma för att göra det men det går aldrig särkilt bra... Sen tror jag inte att jag har lika mkt fritid som du för två timmar varje vardag går åt till att komma till min fucking skola. Pinsamt. Min kommentar är typ lika lång som ditt inlägg :P kram!