2009-01-28

full dag

Vi ska till Harry B James på lördag Carro. Äntligen något som faller mig i smaken iaf :p mer bärs å mindre dans, haha

Idag gick jag upp klockan 6 för att gå till praktiken vid 7! Fyfan jag var fortfarande trött å frusen när ja kom.. jag jobbade dock in förmiddagsrasten (jag jobbar 3 timmar för lite per vecka och har två halvtimmesraster istället för en varje dag :p) min handledare e snäll. iaf så jag fick sluta en halvtimme tidigare, dvs kavrt i 1! mkt skönt. Då åkte jag in till stan för att först möta pappa å sen eva, jag sprang runt i varenda jävla affär å provade jeans men inga dög.. tillslut köpte jag ett par i sista minuten på gina tricot.. herregud. Sen fick ja stressa jättemkt för att hinna åka till träningen men jag hann å det var jävligt kul som vanligt :D Nu sitter jag här iaf å ska snart kolla på made in sweden..

Börjar 10 imorn så det ska bli skönt, men slutar vid 16. Får inte glömma att göra en macka som jag kan äta på min rast.. ska också intervjua min handledare åsen två barn om rätt&fel. ska bli rätt intressant =) jag måste läsa lite i min engelskabok också för om ja inte läser varje dag kommer jag för det första fatta ännu mindre än jag gör nu, å sen kommer ja inte hinna läsa klart den heller så.. men men back to the tv :p pusshej

1 kommentar:

Anonym sa...

vad smidigt med att ta med sig en macka som man sedan kan gnaga på på rasten :) det ska jag börja med nästa månad, tack för tipset!